Τετάρτη, Απριλίου 05, 2006

Ο Μικρός Τυμπανιστής Βουλγαράκης

Διαβάζω σήμερα εδώ και εδώ για τα κατορθώματα του Υπουργού Πολιτισμού, κυρίου Βουλγαράκη.

Κάτι πήρε τ’ αυτί μου χθες, δυστυχώς όμως, ζώντας χωρίς τηλεοπτικό δέκτη ομολογώ πως έχασα το σούργελο σε live εκτέλεση, και μόνο μια φωτογραφία μπόρεσα να δω στην οποία ο αχώνευτος καραφλός υπουργός απεικονίζεται να χτυπά ένα γηπεδικό τύμπανο, έχοντας στα χείλη του ζωγραφισμένο ένα ηλίθιο χαμόγελο που θα ‘ταν ικανό να στείλει ελέφαντα στον ψυχαναλυτή, ενώ από κάτω καμιά εικοσαριά τσογλάνια του κάνουν χαρούλες. Θαυμάστε :



Σχόλιον 1ο : Τί είναι ο Βουλγαράκης είπαμε; Υπουργός Πολιτισμού!!! (ΟΟΟΛΕ)

Σχόλιον 2ο : Ποιος είναι είπαμε ο Έλληνας Υπουργός Πολιτισμού; Ο Βουλγαράκης καλέ!!! (ΟΟΟΟΟΛΕ)

Σχόλιον 3ο : Παρατηρώ στο κοινό του κυρίου Υπουργού (βεβαίως βεβαίως) μια αξιοσημείωτη έλλειψη εκπροσώπων του γυναικείου φύλου, εκτός από ένα ξεκωλάκι εκεί στο βάθος το οποίο χειροκροτεί σε κατάσταση έκστασης. Συμπέρασμα : Τα πουτανάκια της αξιοτίμου παρατάξεως ΔΑΠ/ΝΔΦΚ έχουν καβαλήσει τόσο πολύ το καλάμι που ούτε τον υπουργό τους δεν πηγαίνουν πια να προσκυνήσουν! Ω καιροί, ω ήθη!

Σχόλιον 4ο : Το όλο σκηνικό μοιάζει με screenshot από τη Θύρα 4 σε ματς με τον Γαύρο (άντε, ίσως και με τον Άρη), μόνο που και μόνον η σύγκριση του χλαπατσοχλεχλέ Βουλγαράκη με το Μασκοφόρο ή τον κάθε Μπάμπη Σουγιά της (Ν)Τούμπας θα αποτελούσε ύβρη.

Σχόλιον 5ο : Ερώτηση : "Καλά ρε Κούνελε, τι κάνεις δηλαδή; Κατηγορείς το Βουλγαράκη για την ανοχή που έδειξε στα υβριστικά συνθήματα και την ίδια στιγμή του σέρνεις τα εξ αμάξης;" Απάντηση : Ναι! Είδατε τι κάφρος που είμαι;

Ααα...και να μην το ξεχάσω : Υπουργός Πολιτισμού στην Ελλάδα είναι...ο Βουλγαράκης!

3 Comments:

Blogger Isis Veiled said...

Απ' την άλλη όμως φίλε μου, αυτά που ονομάζεις με θαυμαστή ευκολία "πουτανάκια" (της οποιας παράταξης) μπορεί απλά, να έχουν αρκετό μυαλό ώστε να μην τρέχουν σαν χαζοχαρούμενα πίσω απ' τον κάθε πολιτικό που γουστάρει να κάνει show...

και νομίζω, ότι εφόσον η πληροφορηση μας ολονών, προέρχεται από πηγές, που είναι ο γνωστός ο τρόπος με τον οποίο "κόβουν" και "ράβουν" τις ειδήσεις, είναι δύσκολο να οδηγούμαστε σε αφοριστικά συμπεράσματα για τον οποιονδήποτε...

τώρα, δηλαδή, εσύ νιώθεις καλύτερα που τα 'πες αυτά? θα σου θυμήσω μία "φίλη" μας και θα σε ρωτήσω : Ποια ανάγκη σου άραγε σε ώθησε σε αυτό το "ξέσπασμα"...? Θα μου πεις δεν έχω χιούμορ... μπορεί.. όταν έχω όμως, προσπαθώ να μην είναι εις βάρος των άλλων ;)

5/4/06 14:47  
Blogger Durden_Alie said...

Απ' την άλλη όμως φίλε μου, αυτά που ονομάζεις με θαυμαστή ευκολία "πουτανάκια" (της οποιας παράταξης) μπορεί απλά, να έχουν αρκετό μυαλό ώστε να μην τρέχουν σαν χαζοχαρούμενα πίσω απ' τον κάθε πολιτικό που γουστάρει να κάνει show...

Από το στόμα σου και στων πουτανακίων τ' αυτί, αν είναι έτσι :-) Τα αφοριστικά μου συμπεράσματα δεν προέρχονται από την πληροφόρηση στην οποία αναφέρεσαι, αλλά είναι η δική μου άποψη μετά από χρόνια συναναστροφών με τη γλοιωδέστατη τάξη των μελών φοιτητικών παρατάξεων...

Ε και είπαμε, είμαι κάφρος εγώ...Δε σώζομαι! :-))))

5/4/06 15:25  
Blogger Isis Veiled said...

Με τίποτα όμως κάφρε μου! :))

5/4/06 15:27  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home