Τρίτη, Απριλίου 04, 2006

Εισαγωγικόν

Γεια...

Εδώ θα αμολάω κατά καιρούς τα εγκεφαλικά μου απόβλητα χωρίς να δίνω λογαριασμό σε κανένα. Εάν κάποιος έρθει αντιμέτωπος μ’ αυτά και θέλει να μου τα χώσει ή ο,τιδήποτε άλλο, είναι ευπρόσδεκτος να το κάνει. Το blog μου δέχεται παντός είδους σχόλια, ανώνυμα κι επώνυμα, υβριστικά (οποιουδήποτε περιεχομένου) ή κολακευτικά, φτάνει να μην είναι botίσια, διαφημιστικά και τα τοιαύτα. Τότε και μόνον τότε θα εκτονώνω τα λογοκριτικά μου απωθημένα και τις φασιστικές μου τάσεις.

Γιατί ατάλαντος; Γιατί υλικό για τούτο το blog θα παίρνω κυρίως από όλους εσάς : Τα άγνωστα φιλαράκια μου που σας διαβάζω εδώ και τόσο καιρό και που ποτέ δεν είχα το θάρρος να σχολιάσω τα γραφόμενά σας ως είθισται. Ίσως αυτό τώρα αλλάξει, ίσως και όχι! Η σκέψη σας όμως είναι αυτή που θα δίνει τροφή στη δικιά μου όπως δίνει εδώ και τόσο καιρό. Δεν αλλάζει κάτι...Απλά τώρα αυτό θα καταγράφεται...

Γιατί κούνελος; Ε τώρα αυτό είναι μεγάλη ιστορία και βαριέμαι και να τη λέω!

Συγχωρέστε μου το απλοϊκόν της εμφάνισης, αλλά δεν τυγχάνω μέγας γνώστης των ειτς του μου λου κλπ κλπ και γενικώς ό,τι μπορώ θα κάνω κι εγώ, διατηρώντας το blog διαρκώς υπό κατασκευήν...

Χαιρετώ...