Παρασκευή, Απριλίου 28, 2006

Ρε φίλε...


...μου τη σπάς!

Μου τη δίνει όταν πουλάς αυθεντία ρε...Με εκνευρίζει που το παίζεις ξερόλας...Με ζοχαδιάζει, ρε μαλάκα, το υφάκι σου, το ψευτοαντριλίκι σου και η ψευτομαγκιά που ξερνάς από δω κι από κει, τα δήθεν πτυχία σου και οι δήθεν γνώσεις σου!

Μου τη ΣΠΑΕΙ η αλήθεια σου ρε αρχίδι...

Και ξέρεις γιατί;

Γιατί ΕΓΩ έχω δίκιο ρε μπάσταρδε!

Το κατάλαβες;

Μόνον ΕΓΩ!!!

Σάλτα και γαμήσου τώρα!


Μην πανικοβάλεσαι...Τηλεφώνησε ΤΩΡΑ στο 555 090 3 εντ par ta @@ μου και έρχεται στο χώρο σου :

BLOGOΓΑΜΟΣΤΑΥΡΟ!

3 Comments:

Blogger Isis Veiled said...

ε, λοιπόν κούνελε... δεν περίμενα να το πω αυτό, αλλά ...

όταν είσαι καλός είσαι καλός
κι όταν είσαι κακός είσαι καλύτερος!

πως να το κάνουμε τώρα!


;)

29/4/06 05:08  
Blogger Memento aka a moment in life said...

Τα πηρες ε ;;;;; Καλα εκανες!

29/4/06 10:38  
Blogger Durden_Alie said...

Φωτεινοτάτη, έεεεετσι...:-)))))

Memento, φίλε μου, κάπου πρέπει να τα πω κι εγώ...:-ΡΡ...Αν σε πειράξει κανείς, ξέρεις ε, just call me :-))))))

29/4/06 13:24  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home