Παρασκευή, Απριλίου 28, 2006

Ρε φίλε...


...μου τη σπάς!

Μου τη δίνει όταν πουλάς αυθεντία ρε...Με εκνευρίζει που το παίζεις ξερόλας...Με ζοχαδιάζει, ρε μαλάκα, το υφάκι σου, το ψευτοαντριλίκι σου και η ψευτομαγκιά που ξερνάς από δω κι από κει, τα δήθεν πτυχία σου και οι δήθεν γνώσεις σου!

Μου τη ΣΠΑΕΙ η αλήθεια σου ρε αρχίδι...

Και ξέρεις γιατί;

Γιατί ΕΓΩ έχω δίκιο ρε μπάσταρδε!

Το κατάλαβες;

Μόνον ΕΓΩ!!!

Σάλτα και γαμήσου τώρα!


Μην πανικοβάλεσαι...Τηλεφώνησε ΤΩΡΑ στο 555 090 3 εντ par ta @@ μου και έρχεται στο χώρο σου :

BLOGOΓΑΜΟΣΤΑΥΡΟ!

2 Comments:

Blogger Memento aka a moment in life said...

Τα πηρες ε ;;;;; Καλα εκανες!

29/4/06 10:38  
Blogger Durden_Alie said...

Φωτεινοτάτη, έεεεετσι...:-)))))

Memento, φίλε μου, κάπου πρέπει να τα πω κι εγώ...:-ΡΡ...Αν σε πειράξει κανείς, ξέρεις ε, just call me :-))))))

29/4/06 13:24  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home