Κυριακή, Σεπτεμβρίου 03, 2006

Υβριστικόν

7 Comments:

Blogger Κολοκύθι said...

Πολύ ντεκαυλέ η εικόνα σου αν και διακρίνω καλά μεγέθη. :-P

3/9/06 21:45  
Blogger Παράξενος said...

Εγώ δεν το βρίσκω υβριστικό.
Το βρίσκω παραδόξως... χαριτωμένο.
Άσε που στην αρχή δεν πολκατάλαβα κι όλας περί τίνος πρόκειται.
Σε χαιρετώ.

3/9/06 22:23  
Blogger Durden_Alie said...

evie : Να φροντίσω την επόμενη φορά να βάλω κάτι πιο καυλωτικό μπας και συγκινήσουμε και καμιά μυξοπαρθενοξενέρωτη :-Ρ

Παράξενε, καλησπέρα κι από μένα :-)

3/9/06 23:54  
Blogger cyrus said...

Τα μεγέθη εις κατάστασιν χαλαρώσεως μετρούσι; -- δεν μετρούσι...

Τρίψε λίγο βιάγκρα πάνω στην εικόνα, να γίνει ντούρασελ να τη βάλουμε στο τραπέζι να τη μετρήσουμε...

(Τς-τς, δεν το περίμενα ποτέ αυτό από μένα...)

5/9/06 09:51  
Blogger Durden_Alie said...

Βρε...μετρούσι, μετρούσι...

Προσοχή μόνο στο...απατηλόν του αποτριχωθέντος, καθ' ότι, ως γνωστόν, της κοντής της φταίνε οι τρίχες...

(Εγώ πάλι από μένα το περίμενα :-Ρ)

Καλημέρα cyrusgeo :-)))

5/9/06 10:08  
Blogger vromogato said...

στα 20 μυξοπωστόπαμε
στα 30 που πήγαν όλοι οι άντρες
στα 40 μαμά γερνάω
στα 50 φέρτον εδώ να του δείξω εγώ (αλλά αυτός δεν πάει)
στα 60 ααα εγώ στα νιάτα μου....

6/9/06 00:58  
Blogger Durden_Alie said...

χαχαχαχα, όπως πάντα καίριος ο λόγος σου :-Ρ

Καλησπέρα φίλε! ;-)

6/9/06 14:08  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home